Vlastně stačilo jen málo, celá kavárna včetně nábytku je natřena bílou barvou a hrany jsou obtaženy kontrastní černou linkou. Výsledkem je interiér, který jako by vypadl z černobílého komiksu.
Jednoduchý nápaditý koncept zaujal a kavárna se brzy stala velmi známou. Lidé se v ní fotí a sdílejí na sociálních sítích a tak se brzy stala mekou turistů z celého světa. Možná tomu pomohl i na první pohled nesmyslný název YND239-20, který je ve skutečnosti zakamuflovanou adresou Yeon-Nam-Dong 239-20 v jihokorejském Soulu.
![Super nápad: Kavárna jako nakreslená](https://img.primadoma.cz/w_12/b5/36/column/b5367aae94cb85428965578c24ce2bdf_profimedia-0389139849-jpg.jpg)
![Super nápad: Kavárna jako nakreslená](https://img.primadoma.cz/w_12/87/e4/column/87e4c58162cbccc0d44d13c4e0c46f34_profimedia-0389139853-jpg.jpg)
![Super nápad: Kavárna jako nakreslená](https://img.primadoma.cz/w_12/bc/d3/column/bcd3d4faa63886d92fb6960504d3a862_profimedia-0389139855-jpg.jpg)
![Super nápad: Kavárna jako nakreslená](https://img.primadoma.cz/w_12/d4/88/column/d488ab1c4178aaa065bff73787c64ec9_profimedia-0389139846-jpg.jpg)
![Super nápad: Kavárna jako nakreslená](https://img.primadoma.cz/w_12/5b/81/column/5b814c7802500814ac1f51bebd3784c2_profimedia-0389139858-jpg.jpg)
![Super nápad: Kavárna jako nakreslená](https://img.primadoma.cz/w_12/bc/d3/column/bcd3d4faa63886d92fb6960504d3a862_profimedia-0389139855-jpg.jpg)
Nápad z animáče
Design kavárny je inspirován korejským televizním hitem W: Two Worlds a povedlo se. Návštěvníci mají pocit, jako by vstoupili do animovaného světa.
Aby byla iluze dokonalá, nechybí kreslené dekorace na zdech – rámečky obrazů, květiny i pejsek za falešným oknem. Nepřehlédnutelná je podlaha, taktéž natřená na bílo s černě dokreslenými konturami rámů, letokruhů a suků. Pobaví čalouněná lavice, tedy jen na pohled, ve skutečnosti jde o dřevěnou lavici s dokonalou kresbou čalounění. Ani dveře neunikly černým linkám, vystupující kliku snadno přehlédnete.
Pouze na zahrádce zůstaly přiznané cihly a černobílé dřevěné květiny na stěnách ji propojují s interiérem.
![Super nápad: Kavárna jako nakreslená](https://img.primadoma.cz/w_12/5b/81/column/5b814c7802500814ac1f51bebd3784c2_profimedia-0389139858-jpg.jpg)
Přirozený věhlas
Kavárna se za rok a půl své existence stala velmi populární. Marketingový manažer J. S. Lee řekl: „Celý koncept je mimořádně úspěšný. Naši zákazníci se tu rádi fotí a fotky pak šíří pomocí sociálních sítí. Díky tomu nás navštívilo i mnoho lidí z dalekých zemí, což bychom nikdy nečekali,“ a pokračuje „nebylo potřeba žádné reklamy, naše sláva se šířila přirozeně, pouze díky spokojeným zákazníkům.“
![Super nápad: Kavárna jako nakreslená](https://img.primadoma.cz/w_12/bc/d3/column/bcd3d4faa63886d92fb6960504d3a862_profimedia-0389139855-jpg.jpg)